6 funkció ami felgyorsítja a napi munkát:
Tegye egyszerűbbé adminisztrátorai, üzletkötői munkáját:
Mi történik, ha lecseréli jelenlegi rendszereit?
Tudjuk, hogy sokan félnek a váltástól, ezért külön hangsúlyt fektetünk az átállás során két dologra: az adatokat mi importáljuk be, illetve ha megoldható akkor személyesen oktatjuk be a kollégákat, hogy minél több kérdésüket meg tudjuk válaszolni!
Miért cserélné le mostani rendszerét?
Szoftverünk 25 modulja fogja segíteni cége hatékony működését, amik többségét ráadásul mobilon, tableten is elérhetnek kollégáival, akár ügyfeleinél is. A piacon lévő szoftverekhez képest mi az ügyvitel irodai és a terepen, ügyfeleknél végzett részét is lefedjük, mindezt egy program rendszerrel.
Folyamatosan fejlesztjük szoftverünket, hogy a legmodernebb igényeknek is megfeleljen! Ha Önnek mégis olyan igénye merülne fel, akkor egyedi fejlesztéseket is szívesen vállalunk, ha azzal az Önök munkáját meg tudjuk könnyíteni!
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
” Csak ajánlani tudjuk! Köszönjük a rugalmasságot és a maximális segítő készséget! „
” Nagyon szépen köszönjük a munkádat és segítőkész hozzáállásod a problémáink megoldásához. Reményeink szerint ezzel a programmal sokkal könnyebb lesz a munkavégzésünk. Szerencsére hosszú keresgélés után megtaláltunk Titeket és végre az elvárásainknak megfelelő „sokat tudó” programot. „
Ha a kézi-számlák vezetésével töltött napi fél órát megspórolják a kollégák, már megérte váltani!
Szorozza fel ezt munkatársai számával, majd az órabérükkel, és Ön is rájön mennyi időt vesztegetnek el olyan dolgok vezetésével amiket egy modern rendszer automatikusan és pontosan vezet, és két kattintásra bármikor kiad!
© 2022 E-Szoftver Kft.