Azon ügyfeleink kérése, akik üzletkötőket, szerviz kollégákat alkalmaztak fejlesztettük ki „rég rendelt partnerek” funkciónkat.

Ez nem csak a rendelésre vonatkozik, hanem a partner látogatásokra („vizitek„, ki-hogy hívja) is. Beállítható, hogy egy-egy partnerünket milyen időközönként kell meglátogatni, a példában pl. 20 naponta. Erre figyelmeztet a mobilapp, hogy ideje meglátogatni „Horváth Bt”-t. Ilyenkor vagy egy rendelést rögzít fel neki az üzletkötő, vagy egy emlékeztetőt (jelenleg szabadságon vannak, pl.), hogy eltűnjön a figyelmeztetés.

Szervizes partnereink részére viszont tovább fejlesztettük ezt a funkciót.

Az ő esetükben azonban nem partnereket látogatnak (általában), hanem gépeket. Pl. egy partner nagy telephelyén több gép is ki van helyezve (lift / kávégép / nyomtató / fénymásológép / eszterga / szerver / beléptető / autómosó berendezés, stb), ahol fontos nyilvántartani a karbantartásokat.

Ezt az utolsó képen látjuk jól, hogy egy gépnél láthatjuk az utolsó karbantartás, az intervallumot a karbantartáshoz, illetve a következő esedékességet.

Ha ott van a kolléga, elég csak rányomni a Karbantartás gombra és máris ledokumentálta (naplózva persze! gps koordinátával, felhasználóval, időponttal) a karbantartás, sőt a hozzátartozó új óraállást (üzemóra, kávédaráló számláló, km óra állás) is dokumentálhatja. Persze munkalapot is felvehet, ha az az előírás (azt alá is írathatja az ügyféllel).

Sok partnerünknél előfordul, hogy nem csak egyféle karbantartás van, hanem van egy ritkábban előforduló nagyvizit is, pl. felülvizsgálat, ezért két ilyen eseményt is nyilvántarthatunk (sőt, át is nevezhetjük ezeket, pl. műszaki vizsgára az évest).

 

gep1 gep2 gyorsnezet regrendelt