Összeszedtük azokat a fejlesztéseinket a 2017-es évből, amiket felhasználóink a leginkább kedveltek.
Ezeket általában egy-egy felhasználói ötletből indultak, amit aztán beépítettünk az alapszoftverbe, mert úgy gondoltuk, hogy mindenkinek segíteni fogja a napi munkáját:
- Gyors számlázás – új termék és partner gyorskeresés
Jelentősen felgyorsul a számlázás ha nem csak cégnévre lehet keresni, hanem például az étterem fantázianevére (Gombás Étterem), így azok a kollegák (pl. az újak) is gyorsan tudnak számlázni, akik nem ismerik a partnereket. Ugyanez igaz a termékekre is, hiszen van aki cikkszám alapján, van aki név alapján tud gyorsabban keresni. - Számlázáskor látszódnak a partner korábbi vásárlásai
Szintén az új kollégáknak a legnagyobb segítség, hogy a partner kiválasztása után a terméktörzsben más színnel jelennek meg azok a termékek, amiket a partner szokott vásárolni – így biztosak lehetünk benne, hogy nem egy másik, rossz terméket ütünk fel, ami miatt aztán később stornózni kell az egész számlát vagy rendelést. - Projekt újdonságok
A projekt kimutatások jelentősen bővültek, az projekt összesítőben látszik a kiszámlázott összegeken belül azok árrése is, illetve a bejövő számlák összesítése is, hogy megtérült-e a projekt.
Ráadásul az adott projekthez felütött munkaidőt is összesíti a program, ha használják a munkaidő nyilvántartás is – akár mobilon is. - Vezetői információs rendszer – Grafikonok, térképes nézet
Látványos grafikonokkal bővült rendszerünk, amit egy komplett vezetői információs rendszerrel is kiegészítettünk. Ebben be tudjuk állítani a minket érdeklő grafikus mutatókat: napi számlák, kintlévőségek, napi munkalapok, üzletkötők forgalma, ezek pedig élőben frissülnek az adatbázisból. Tartozik hozzá egy térképes nézet is, ami szintén élőképet mutat, az üzletkötők napi munkája alapján - Munkaidő nyilvántartás
A kollégák mobilon tudják rögzíteni a napi munkaidejüket, hogy melyik partnernél vagy milyen projekten dolgoztak. A felület nagyon egyszerű, bármelyik kolléga számára kezelhető: partner kiválasztás, mettől meddig és megjegyzés! - Lejárati idő
Élelmiszer nagykereskedő partnereinknek fejlesztett lejárati idő nyilvántartásunk (szavatossági idő nyilvántartás) sokat fejlődött az évben a gyakorlati tapasztalatok alapján - Mobilon fényképek csatolása
Sok ügyfelünk jelezte, hogy nem feltétlen adna teljes hozzáférést egy-egy kollégának, viszont szeretné, ha a náluk lévő készpénzes számlákat be tudnák küldeni a központba egy adott projekthez, így a fényképezést külön menüpontba raktuk, ahol elég egy partnert vagy projektet választani a csatoláshoz, a központban mi már a megfelelő helyen látjuk a képeket. - Munkalaphoz több fénykép csatolása, rajzolással
Munkalap készítés közben kaptuk a visszajelzést, hogy jó lenne több képet csatolni a munkalaphoz, akár a korábban készített képekből is, illetve, hogy jó lenne rajzolni tudni rájuk, bejelölve a legfontosabb részeket. - Új munkalap készítő felület – egyedi mezőkkel
Teljesen átdolgoztuk, könnyebben kezelhetővé tettük a munkalap készítést, amit most már bármilyen egyedi mezővel is kitudnak egészíteni felhasználóink: számláló állása, km óra állás, autó típus, bármi. Egyik kedves ügyfelünk az állatok nyilvántartására használja: ló neve, fajtája, születési éve(!). - Milyen messze van a központtól
Szintén a munkalaphoz kapcsolódik, egyik ügyfelünknek fontos volt, hogy a kollégák a munkalaphoz könnyen be tudják írni az utazott kilométerek számát. Ehhez a GPS alapján kiszámolja a program a központtól (vagy a korábbi ügyféltől) megtett km-ek számát, majd felszorozza a km óra díjukkal.
Minden fejlesztéssel az a célunk hogy könnyebbé tegyük felhasználóink munkáját, úgyhogy ha van egy jó ötlete, kérése, kérjük, írja meg nekünk:
Kérjük, írja meg nekünk: Milyen fejlesztést oldjunk meg Önnek 2018-ban, ami segítené a munkáját?